Informacje Administracji

Witamy na naszej stronie, na której omawiane są tematy związane z grami w kooperacji. Przedstawiamy gry, które mają szanse podbić nasze serca. Strona nie jest blogiem, kontakt mailowy i na naszym TS oraz Facebook (odnośniki w menu do portali).

Adres naszego Teamspeak po domenie (coopgame.pl) pozostaje bez zmian. Serwer jest opłacany wyłącznie przez właścicieli. Uprasza się wszystkich korzystających z naszego serwera o zapisanie sobie w zakładkach adresu:
- coopgame.pl
- 51.38.129.74
Opisy gier są w niektórych przypadkach tłumaczeniami z oryginalnych stron producentów gier. Za błędy oraz ewentualne literówki z góry redakcja przeprasza.

Kontakt z Administracją strony coopgame@wp.pl opinie, propozycję współpracy. Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie.

data: 06/01/19

Generation Zero

Link do orginalnej strony w tytule

Nowości

Pierwsze wrażenia z bety. Grafika nie zachwyca, tylko dobrze skomponowano grę światła. Otoczenie wieje pustką, pojawiają się oczywiście przeciwnicy przeważnie zgrupowani nie daleko jakichś obiektów. I jak w innych grach zbieramy i tu mamy znowu pełno nie potrzebnych rzeczy szczególnie do ubioru, przydałyby się kamizelki, a nie koszulki. Oczywiście jak zwykle brakuje amunicji, a jak już znajdziemy to nie do tej broni, która mamy. Moim skromnym zdaniem gra nie wnosi nic nowego, poza bieganiem po pustych lokalizacjach i szukaniem niepotrzebnych rzeczy. Czy ma to się zmienić po wydaniu gry, nie sądzę i raczej nie wydam kasy na kolejną grę w kooperacji. Bo wątpię żeby było wielu chętnych do wspólnej gry.

Kluczę do bety zostały rozesłane, sprawdźcie swoja pocztę.


Możemy oczywiście zobaczyć rozgrywkę na Twitchu.


SURVIVE IN A HOSTILE OPEN WORLD.
Eksploruj rozległy, otwarty świat dzięki wielokrotnie nagradzanemu silnikowi Apex, obejmującemu całodzienny cykl z nieprzewidywalną pogodą, złożonym zachowaniem AI, symulowaną balistyką, bardzo realistyczną akustyką i dynamiczną ścieżką dźwiękową z lat 80.


GET READY. THEN FIGHT BACK.
Przeżyj wybuchową grę w kotka i myszkę w ogromnym otwartym świecie. W powrocie do Szwecji lat 80. Wrogie maszyny zaatakowały spokojną wieś, a ty musisz walczyć, odkrywając tajemnicę tego, co naprawdę się dzieje. Wykorzystując taktykę partyzancką, możesz wabić, kaleczyć lub niszczyć wrogów w intensywnych, twórczych potyczkach.

1-4 PLAYERS SEAMLESS MULTIPLAYER.
Zrób to sam, lub połącz siły z maksymalnie trzema znajomymi w trybie multiplayer z trybem co-op. Współpracuj i łącz swoje unikalne umiejętności, aby pokonać wrogów, wspierać upadających przyjaciół, ożywiając ich i dzielić się łupem po pokonaniu wroga.
STEALTH AND STRATEGY. CO-OPERATE TO LIVE.
Wszyscy wrogowie są uporczywie symulowani na świecie i wędrują po okolicy z intencją i celem. Kiedy uda ci się zniszczyć określony wrogi komponent, czy to pancerz, broń czy sprzęt sensoryczny, obrażenia są trwałe. Wrogowie zostają trwale uszkodzeni, bez względu na to, czy miną minuty, godziny, czy tygodnie później.
THE MACHINES
Wrogowie, z którymi masz do czynienia w Generation Zero, występują w wielu rozmiarach, typach i odmianach. Ciągle wyzywają cię na nowe sposoby, używając innej broni i sprzętu sensorycznego.





Zapisy do bety na stronie producenta gry.

data: 21/10/18

Hell Let Loose

Link do orginalnej strony w tytule

Nigdy nie grałeś w grę z drugiej wojny światowej z czołgami dominującymi na polu bitwy, ważnymi łańcuchami dostaw zasilającymi linie frontu, będącymi trybikiem w maszynie kolosalnej wojny kombinacyjnej.
Hell Let Loose wprowadza cię w chaos wojny, wraz z pojazdami kontrolowanymi przez gracza, dynamicznie rozwijającą się linią frontu i decydującą rozgrywką opartą na plutonie.
To jest symulacja wojny a także strzelanka zręcznościowa.


data: 21/12/18

Overkill's The Walking Dead

Link do orginalnej strony w tytule

OVERKILL's The Walking Dead to czteroosobowa gra typu co-op FPS, w której walczysz zarówno ze zmarłymi, jak i żywymi. Ustawiona w The Walking Dead Universe, ty i twoja grupa postarajcie się przeżyć w postapokaliptycznym Washington D.C.

Czterech graczy tworzy zgraną drużynę; Aidan, Heather, Maya i Grant, gdzie każda postać ma swoje własne drzewko umiejętności, rolę oddziału, styl gry i historię tła. Teraz wszyscy mają wspólny cel, w którym przeżycie i praca zespołowa są najważniejsze.

POSTACIE


Heather była nauczycielką w Waszyngtonie, kiedy ludzie zaczęli się przemieniać. Uczyła młode pokolenia różnicy między dobrem a złem, teraz to wszystko zaczyna się zacierać. Jednak Heather wciąż ma nadzieję znaleźć dobro we wszystkich ludziach.
Grant opuścił miejskie życie, by przeżyć swoje złote lata, polując i pisząc przewodniki po pustyni. Teraz znajduje się z powrotem w Waszyngtonie, szuka swojej rodziny, nawet jeśli wie, że szanse na przeżycie są niewielkie. Świat może się zmienić, ale polowanie jest takie samo dla Granta, gdy patrzy w dół lufy karabinu.
Maya jest byłym chirurgiem i nie jest jej obce podejmowanie decyzji dotyczących życia lub śmierci. Czuje, że jest wypchnięta ponadto, czego mogła się spodziewać w Washington D.C., gdy tu przyjechała. Teraz stoi przed podobnymi decyzjami, ale z daleko bardziej nagłymi konsekwencjami, jest medykiem grupy i równie dobrze radzi sobie z życiem, jak też z ratowaniem jego.
Aidan to postać z temperamentem, który wykorzystywał, najlepiej jak potrafił. Teraz przekazuje te emocje do swojego stylu walki w zwarciu, odkrywając swoje możliwości pierwszy raz.

data: 05/08/18

Ace Combat 7 Skies Unknown

Link do orginalnej strony w tytule

Dzięki umieszczeniu graczy w kokpicie najbardziej zaawansowanych samolotów wojskowych, ACE COMBAT 7 zapewnia niesamowite doświadczenie w walce powietrznej, jakie kiedykolwiek stworzono dzięki fotorealistycznym wizualizacjom, intensywnym działaniom na rzecz dogonienia, mnóstwu autentycznych i futurystycznych samolotów do latania, wciągającej fabule.
Pięknie wyrenderowane chmury, wypełnione chmurami nieba i bardzo szczegółowe widoki miast, zwiększają poczucie niezrównanej prędkości i przygotowują scenę do najbardziej wciągających bitew powietrznych.
Innowacja w niebie Zapierające dech w piersiach chmury w połączeniu z bardzo szczegółowymi samolotami i fotorealistyczną scenerią sprawiają, że jest to najbardziej wciągająca Ace Combat do tej pory.
Technologie silnika Unreal Engine 4 - zapierające dech w piersiach, zmieniające się warunki pogodowe wraz z mocno uszczegółowionymi samolotami oraz fotorealistyczną scenerią sprawiają, że Ace Combat 7 staje się najbardziej atrakcyjną częścią z serii do tej pory.Dynamiczna pogoda - nagłe zmiany pogody mogą zostać wykorzystane do zyskania dominacji nad wrogami.
Walka w wirtualnej rzeczywistości - misje VR będą ekskluzywne dla PlayStation VR i wprowadzą immersję niespotykaną wcześniej w grach lotniczych.
Powrót do świata Strangereal - alternatywne uniwersum świata Ace Combat obfituje we współczesne rodzaje broni, jak i te inspirowane technologią niedalekiej przyszłości, a fabuła przesiąknięta jest całkowicie tradycją znaną serii.



Krótki filmik zapowiadający wydażenia, w których my gracze będziemy uczestniczyć.

data: 22/12/18

Call of Duty: Black Ops 4

Link do orginalnej strony w tytule

Gra która, właśnie ukazała się na rynku zawiera podstawowe elementy jak na strzelarkę kooperacyjną przystało. Czyli mamy wiadomo multi, zombi i właściwie nowość battle royale. Ten ostatni tryb będzie miał powodzenie, gdyż wyciągnięto wnioski z wcześniejszych produkcji. Dlatego mamy bardzo ładną grafikę oraz animacje postaci, trochę może za bardzo cukierkową jak na sens tej rozgrywki.
obrazek
Nie będę recenzował tej gry, ponieważ już mamy sporo filmików na YT przedstawiających rozgrywkę. Gra raczej jest dla ścisłego grona miłośników takiego rodzaju zabawy. Osobiście nie polecam jako gry w kooperacji, bo tryb battle royale tylko nawiązuje do tego, ale w inny sposób.
obrazek

data: 28/10/18

Beyond Good and Evil 2

Link do orginalnej strony w tytule

Masz dużo czasu i jakiś talent, wykorzystaj to aby wnieś cząstkę swojego do gry poprzez program:
Link do strony

Może twoje dzieło będzie na jakiejś ścianie w grze albo muzyka-link w nazwie programu.


Link do strony
BGE2 to świat bogaty w kontrastujące emocje ... i krajobrazy. Kiedy lecimy w formacji przez spokojne niebo, świat odsłania się, drażni nas, aby podejść bliżej i zbadać jego wiele tajemnic. Przyjrzyjcie się bliżej i możecie się wplątać w dramatyczną walkę o przetrwanie z bezlitosnymi siłami natury. Po jednej stronie planety chaotyczna scena hybryd gromadząca cenne zasoby pośród nieustannego bombardowania przez meteoryty. Z drugiej, tętniące życiem miasta rozpościerające się przed dramatyczną perspektywą.
Beyond Good and Evil 2
Na tej ogromnej planecie każdy potrzebuje jakiegoś pojazdu, żeby się poruszać ... Na szczęście dla nas piraci, prawie każdy pojazd na naszym świecie jest interaktywny, co oznacza, że możesz spróbować je przeglądać i przetestować różne rodzaje obsługi i nawigacji. Do czego byś używał pojazdów? Podstawowy transport? Zakupy spożywcze? Dostawy (wszelkiego rodzaju?)
Beyond Good and Evil 2
Zbiegli niewolnicy, załogi piratów, handlowcy, szarlatani i zbrodniarze gromadzą się w ciemnym mroku miasta, chcąc zarobić na życie ... lub na swoją fortunę! Jak myślisz, dlaczego przybyli do miasta? Jak myślisz, jakie działania mogą tam wykonywać, zarówno legalnie, jak i nielegalnie?
Beyond Good and Evil 2

Coś od twórców gry, filmik przedstawiający mechanikę gry

Legendarne Postacie

Beyond Good and Evil 2

W grze Beyond Good and Evil 2 grasz jako kapitan piratów kosmicznych z własnym statkiem i rekrutujesz swoich własnych oficerów i załogę. Większość postaci, które widzisz w zwiastunie filmowym E3 2018, nazywamy "Legendarnymi postaciami": elitarnymi oficerami, z którymi spotkasz się i wejdziesz w interakcje po drodze podczas gry w BGE2.
  • UMA: Główny Oficer Medyczny, wątpliwa wyrocznia indiańskich przodków i wielbiciel Shivy. W zwiastunie używa zaawansowanej technologii akupunktury z igłami, które zmieniają kolor na czerwony, gdy wykryją toksyny.
  • PEY'J: Chief Cook i znajomy twarz większości z Was Space Monkeys, którzy znają i kochają Pey'ja z oryginalnego Beyond Good and Evil! W tym prequelu wciąż jest typem ukochanego wujka, który wierzy w twardą miłość i ma upodobanie do pewnego staroswierzego alkoholu, który jest nie tak tajnym składnikiem potraw, które gotuje dla załogi.
  • CALLUM: Genialny główny inżynier ze szkockimi korzeniami (i akcentem do tego!) I jedyny oficer na Gada wystarczająco dobry, by zagrać przeciwko AI statku (według niej).
  • AI GADY: Ten gładko mówiący mózg ma coś dla Calluma, z którym widziała grę w szachy na pokładzie technicznym. Można ją znaleźć w różnych miejscach na statku, odpowiadając na potrzeby załogi.
  • JADE: Istnieje wiele legend o tej młodej "demonice", która ściga i zabija piratów w Systemie 3, więc spotkanie z nią twarzą w twarz zwykle nie kończy się dobrze dla pirackiej załogi.
  • data: 08/10/18

    Anthem

    Link do orginalnej strony w tytule

    Anthem
    Firma BioWare przed rozpoczęciem E3 zaprezentuje zupełnie nowy produkt pod nazwą Anthem, znany wcześniej jako Dylan. Gra podobno jest rozwijana od lat. EA ogłosił, że będzie to gra przygodowa online na zasadzie podobnej do tych z Destiny czy innych produkcji. Pełna prezentacja rozgrywek pojawi sie w tym tygodniu podczas brefingu Microsoftu E3 2017. Będziemy śledzić wszystko, co ukarze się na temat tej nowej gry.
    Anthem
    Pierwsze gameplay dotarły do nas z E3. Produkcja oparta o silnik Frostbite. Fakt, że bazowo powstał dla świetnej serii Battlefield może tylko być plusem dla tej produkcji. Pierwsze co mnie zaskoczyło to mimika postaci, świat przypomina ten znany z gry Crysis. Przeciwnicy, z jakimi się spotkamy są bardzo zróżnicowani od wielkich stworów podobnych do tych z filmu Pacific Rim po roboty. Poruszanie się postaci jest perfekcyjnie wykonane, a środowisko gdzie możemy to przetestować bardzo zróżnicowane i pełne kolorowych roślin. Fakt, że mamy możliwość zbierania przedmiotów na polu walki dodaje smaczku rozgrywce, w której będziemy uczestniczyć wraz z kolegami, którzy mogą do nas dołączać w każdym momencie. Całość prezentuje się bardzo obiecująco i sadzę, że będzie udaną produkcją a może początkiem nowej serii.
    Anthem

    Więcej na stronie Anthem opis co już wiemy o grze

    Data: 12/06/17

    Ready Or Not

    Link do orginalnej strony w tytule

    Czy doczekaliśmy sie następcy SWAT ?

    Ready Or Not
    Zaczynamy grę w elitarnej jednostce SWAT, która musi zmierzyć się z konfliktem społecznym na większa skale. Różnice w dochodach różnych klas doprowadziły do spustoszenia. Pierwszy raz spotkamy się z możliwością grania w coop z ośmioma graczami, a także dowodzić AI w trybie dla pojedynczego gracza.
    Ready Or Not
    Gra jest w fazie projektowania od czerwca 2016 roku i zawiera szereg unikalnych funkcji. Oto niektóre już wiadome:
  • Incremental lean system - nieskonczone możliwości dotyczące pozycji taktycznych. Możliwość chowania się pod niskimi przeszkodami, lub lokalizowania celów znajdując się pod nami.
  • Incremental Door control system - pełna kontrola nad drzwiami, możliwość powolnego ich otwierania aby po cichu zakraść się do wroga.
  • Modular speed control - sterowanie prędkością poruszania się w zależności od sytuacji, co może dać wyraźną przewagę nad przeciwnikiem.
  • Simulated and detailed third person inventory - każda rzecz ma swoje miejsce w ekwipunku, tak że wiadomo co dana osoba ma przy sobie w plecaku, czy w różnych kieszeniach. Animacje pokazują członkom drużyny w rzeczywisty sposób co robisz z przedmiotami w danej chwili.
  • Convex collision armour - pancerz jest mapowany na graczu co pozwala na dokładne określenie poziomu zadawanych ran w odpowiednich miejscach ciała.
  • Projectile dynamics, bullets penetrate, ricochet, and deteriorate - realistyczne odtworzenie balistyki pocisków w zależności od ich rodzaju czy kalibru. Odbijanie się pocisków jest zależne od rodzaju materiału, jak i kąta uderzenia. Odległość od celu daje różne efekty, od małej penetracji po zabicie z bliskiej odległości.
  • Responsive damage system and effects - każdy postrzał ma swoje skutki, np. spowolnienie ruchu po trafieniu w nogę w zależności od poziomu obrażeń, czy częściowa utrata widoczności przy uszkodzeniu głowy. Wszystko to jest wyświetlane za pomocą pasywnego wskaźnika u dołu ekranu.
  • Visceral gore - wszelkie rany będą widoczne poprzez wydostającą się na ubranie krew, otwory po kulach będą odczuwalne, jeżeli ktoś w nie uderzy. Planowane jest wdrożenie całościowego systemu odczuwania niszczenia ciała.
  • Highly detailed weapons, characters and environments - szczegółowe odwzorowanie broni i postaci w grze oraz przedstawienie otaczającego nas środowiska.
  • Massive selection of items - mamy do tej pory ponad 30 przedmiotów do wyboru w zależnosci od ich przeznaczenia. Wszystkie będą do wyboru w fazie planowania.
  • Amazon Gamelift API - w pełni obsługiwane serwery z gamemode, aby przetestować Twoje umiejętności z innymi oddziałami w PVP oraz bawić się niestandardowymi regułami gry.
  • Plans to support squad competitive play - mamy możliwość stworzenia teamu 10 graczy do PVP i Coop. Każda czynność grupowa będzie nagradzana w ramach całego teamu, będą statystyki i konkursy, w których zdobywamy niepowtarzalne skórki.
  • Tactical Analysis - wszystkie misje rozpoczynają się od etapu analizy i planowania taktycznego, co pozwala zespołom na zablokowanie sieci energetycznych, blokowanie wejść, tworzenie lub wybór nowych punktów wejścia oraz zastosowanie unikalnych urządzeń, w tym tarcz balistycznych, ciężkich ram i drabin teleskopowych.
  • Ready Or Not

    Podsumowanie:

    mamy nadzieję, że będziesz z nami przez całą drogę tworzenia prawdziwego życia strzelca taktycznego.Cieszymy się, że dzielimy się naszą pracą w tym roku.

    Data: 04/09/18

    Piermiery gier 2019: Ace Combat 7: Skies Unknown 18 stycznia, Resident Evil 2 25 stycznia, XONE Genesis Alpha One 29 stycznia, Far Cry: New Dawn 15 lutego, Metro Exodus 15 lutego, Anthem - 22 lutego