Ogólnie o grze

Kluczową koncepcją gry Anthem jest wspólny świat, lecz każdy gracz ma swoją historie. Kształtujemy wszelkie zmiany w forcie Tarsis. Jakie wybory tam dokonasz będą miały wpływ na przebieg gry, ale tylko twojego świata. W każdej chwili możesz dołączyć do wspólnej gry ze znajomym, lecz bez wpływu na twoja historie. Otoczenie jest dynamiczne i przy zmianie sesji możemy trafić na diametralnie inne środowisko oraz wrogów. Gra posiada wydzielone serwery, synchronizujące otoczenie graczy podczas wspólnej gry. Tak że otoczenie będzie takie samo widziane przez grających w ekipie.

Nowości

Ogłoszenie, zbieramy kolegów do wspólnej gry bez spiny, ale musimy grać w Team i pilnować własnych tyłów. Oczywiście komunikacja na naszym Teamspeak (linki w menu), ktoś używa discorda to zły adres. Zapraszam też do grupy na FB Anthem Polska [PC/PS4/XONE].

Można też założyć klan, bo w grze będzie taka możliwość i z tego będzie można dostawać punkty czy walutę.
Przygotowane jest już logo i kanał na Teamspeak, wszystko zależy od chęci naszych kolegów.

Postacie

Mamy przegląd postaci w formie ładnej tabelki, na pewno będzie pomocna przy wyborze konkretnej postaci na początek.


Zapowiedzi oraz filmiki z gry



data: 12/01/19

Co nas czeka

Czyli co już wiemy o grze

Połącz z maksymalnie trzema innymi graczami podczas wspólnych przygód, które nagradzają zarówno wspólny wysiłek, jak i indywidualne umiejętności.
Wybór egzokombinatora Javelin przez każdego gracza będzie kształtował ich wkład i strategiczną rolę.
Podczas odkrywania odkryjesz wciągającą historię wypełnioną unikalnymi i niezapomnianymi postaciami.
Bezproblemowe i inteligentne swatanie sprawi, że będziesz mógł szybko i łatwo znaleźć innych graczy na przygodę.

Start gry: 22 lutego 2019 r

Platformy:
Anthem będzie dostępny na PC, XBox One i PS4.
Nie ma wyłączności czasowej (o ile wiedzą).
Istnieje standardowa wersja próbna EA Access, ale nie ma PlayStation vs Xbox.
W tej chwili nie ma planów dotyczących gry cross-play.
Wdrażamy interakcje między platformami.
FPS nie zostanie zablokowany na komputerze.
Damage Floaties można regulować - On / Off, Size and Transparency.
Anthem powinien być w stanie działać na monitorach Ultra-Wide.
Szukają personalizacji interfejsu użytkownika.

Istnieje tryb zmiany kolorów.
Klawiatura i mysz są obsługiwane na komputerze, a będziesz mógł zmieniać swoje klawisze.
Na komputerze będzie również dostępna obsługa kontrolera.
Będzie można dostosować HUD.
W tej chwili Czat tekstowy prawdopodobnie nie pojawia się w grze.
Wydania: Standard i Legion of Dawn.
Nie zaplanowano edycji kolekcjonerskiej.
Języki: Voice Over: angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, włoski Języki: Tekst (Napisy i UI): angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, włoski, polski, rosyjski, portugalski brazylijski, japoński, chiński tradycyjny, chiński uproszczony, koreański Demo: Przed wprowadzeniem na rynek planują wydać grę dla szerszej grupy, ale nie mogą teraz omawiać konkretnych planów.
Zapisy do biuletynu oferują "szansę na wybranie w premierowym demo Anthem".
Wstępne zamówienie przyznaje "dostęp VIP" do wersji demo.
Będą Wydarzenia takie jak "Zagraj z Devs".
Wydarzenia sezonowe będą obchodzone w hymnie - "Piekło dla tak".
BioWare wyda filmy z serii Anthem Lore.
The World of Anthem: W czasie jego powstania, bogowie znani jako Shapers użyli ogromnych kawałków potężnej technologii, by dowodzić siłą zwaną Hymnem Kreacji, tworząc planetę, potem odeszli.
Technologia Shaper zaśmieca krajobraz, a oni są dalecy od uśpienia.
Wydają się aktywować losowo, powodując katastrofalne zmiany w świecie i tworząc wrogie środowisko .

Anthem zamierza być "serią HBO"

Jest rozgrywka i misje do wykonania, ale kontekst zawsze się zmienia.
Zawsze pojawia się nowa sytuacja narracyjna, która zmienia się z biegiem czasu.
Aby utrzymać zaangażowanie graczy BioWare chce ułatwić powrót graczy po długiej nieobecności.
"W założeniu HBO, będą wybierać w różnych momentach, jak po wakacyjnej przerwie, będą robić" ostatni raz na Game of Thrones ".
Myślę, że skończymy robić takie rzeczy, żeby cię złapać na tym, co się dzieje.
" Jako przykład ich ewoluującego świata mogą powiedzieć, że w ten weekend szalona śnieżyca.
To jezioro, do którego kiedyś nurkowałeś jest teraz zamarznięte i możesz dostać się do nowej jaskini.
Byłeś w tym miejscu kilka razy, ale nie w tej sytuacji.
Teraz wszystko jest inne.
Drugą rzeczą jest umieszczenie wszystkiego w ciągłej narracji.

Nie chodzi tylko o codzienne i cotygodniowe wydarzenia, są też łuki postaci i łuki historii świata.
Jest długotrwała opowieść o tym, co się dzieje w świecie, który zmienia się z biegiem czasu.
To nie jest Ziemia.
"Są tu ludzie, ale to nie są Ziemianie" - mówi Warner.
"Nie ma żadnych więzi z Ziemią ani z inną planetą.
To było miejsce, z którego powstały. "
The Main Story: Początkowa historia Anthem z The Freelancers vs The Dominion.
Klasyczna historia, która ma początek, środek i koniec.
To już koniec, ale światowy konflikt będzie trwał nadal.
Zasadniczo niemożliwe jest zepsucie historii znajomym podczas misji, ponieważ tak wiele historii wiąże się z decyzjami SP w Fort Tarsis.
Fakty o świecie: Anthem to świat bez mikrochipów i świata bez masowej produkcji.
Planeta, na której odbywa się gra, ma nazwę, której jeszcze nie ujawnia.
Możesz spojrzeć w niebo i są dwa księżyce.
Cykl Dzień / Noc trwa krócej niż 1 godzina (w czasie rzeczywistym).
Dzień / Noc wpłynie również na napotkane typy wroga i jego zachowanie.
"Częścią tajemnicy całego IP jest: skąd się wzięły te rzeczy?" Mówi Gamble.
"Skąd się wzięły Blizny? Skąd wziął się ten gigantyczny tytan? BioWare mówi, że najważniejsze będą również wydarzenia systemowe, takie jak zmiana pogody lub nadchodzące ataki kosmitów.
"Uważaliśmy świat za różne ekosystemy" - mówi Warner.
"Każdy ekosystem ma własny zespół stworzeń, które są jego rdzeniem.
Podczas przemierzania mapy natkniesz się na różne rodzaje stworzeń.
Nie ma sprzymierzonych obcych ras.
Możesz szybko podróżować.
Prawdopodobnie będzie skinienie głowy na inne marki BioWare.
Brak zwierząt w hymnach i prawdopodobnie nie ma zwierząt domowych.
Możesz zbierać rośliny, ale nie możesz polować na zwierzęta (dla zasobów).
Istnieją sporty w świecie hymnu, ale nie można ich odtwarzać.
Jeśli spróbujesz wyjść poza zewnętrzne granice otwartego świata, prawdopodobnie otrzymasz ostrzeżenie poza zasięgiem i zostaniesz teleportowany z powrotem w granicach.
Fort Tarsis (Main Hub): Fort Tarsis to ważna ludzka osada na planecie i twoja podstawowa baza operacyjna - gdzie dostosowujesz swój oszczep, wyposażasz sprzęt, rozmawiasz z mieszkańcami i sortujesz łupy.
Konsekwencje wyborów gracza, zarówno małych, jak i dużych, będą najbardziej odczuwalne.
W tym sensie opowieść, która rozgrywa się w Fort Tarsis jest prawie jak tradycyjna narracja dla pojedynczego gracza, ale dzięki współpracy opartej na połączeniu luk.
Fort Tarsis nosi imię generała Heleny Tarsis z The Legion of Dawn (twórcy egzokombinetu Javelin).
Fort Tarsis nie jest centrum społecznościowym.
W rzeczywistości jest odwrotnie.
To prywatna przystań.

Zasady gry.

Od twojej ekipy wsparcia po agentów misji po innych mieszkańców, obszar ten jest wypełniony szeregiem postaci, z którymi możesz wchodzić w interakcje, i budujesz te połączenia w swoim własnym tempie w względnym bezpieczeństwie.
"W Tarsis mamy NPC-dawców", mówi Gamble.
- Nazywają się Agenci, a ci agenci dają ci misje.
Rodzaj misji, którą przekaże Ci agent, opiera się na pewnym typie kontekstu.
Niektórzy podadzą ci kontekst na temat Scars, inni podadzą ci kontekst na Sentinelach.
Będziesz w trybie Pierwszej Osób, będąc w koncentratorach i nie możesz zmienić się na Trzecią Osobę.
Powód trybu FP w koncentratorach:
Chcemy, aby Fort Tarsis czuł się mocny i ludzki.
Kiedy idziesz w pobliżu Javelin i patrzysz w górę, chcemy poczuć jego rozmiar.
W Javelinie masz wzmocnione zmysły.
Fort Tarsis znajduje się wyżej niż Strider, dzięki czemu możesz latać dalej w pojedynczym przeskoku.
Dostawców można znaleźć tylko w Fort Tarsis.
Brak opcji dialogowych w scenach przerywnikowych poza Fort Tarsis.
The Strider (Mobile Hub): The Strider to Twoja mobilna baza operacyjna, z załogą Haluk (Mechanik), Owen (Cypher) i Faye.
Możesz zmienić swoje Javelin w Stridera.
Nie ma żadnych ulepszeń dla Stridera, przynajmniej podczas startu.

Początki The Freelancer (Protagonist): Zaczynasz jako początkujący Freelancer.
Dostosuj swojego bohatera w kreatorze postaci na początku gry, a następnie dopasuj go do nowo uzyskanego javelina.
"Freelancerzy, gdy zaczyna się gra, są w stanie przetrwać ciężkie czasy" - mówi Gamble.
"Kolejność Freelancerów nie jest tak szanowana, jak być powinna.
Mieli olbrzymią historię - wspaniałą przeszłość - która tak naprawdę już ich nie dotyczy.
Więc musisz coś udowodnić.
" Będziesz miał personalizację postaci (twarz, włosy i prawdopodobnie brody) dla swojego Freelancera.
Jednak większość swojego wysiłku wkładali w personalizację Javelin.
Możesz wybrać płeć.
Będziesz mógł zobaczyć twarz swojej postaci w GUI.
Nie będzie żadnego sposobu na zmianę wyglądu twojej postaci po stworzeniu, przynajmniej podczas startu.
Będąc w widoku pierwszej osoby (w koncentratorach), możesz spojrzeć w dół, aby zobaczyć swoje ciało.
Twój Freelancer będzie mówił dialogowo.
Ale nie będziesz mieć wyboru VA do wyboru.
Nic nie powinno przeszkadzać w tworzeniu wielu profili, jeśli chcesz.
Twój Freelancer (pilot) ma poziom, który daje ci korzyści, które odnoszą się do wszystkich Javelin.
Dodatkowo otrzymasz lepszy sprzęt dla każdego Javelin.
Umiejętności mają system Point-Unlock, a będziesz miał opcję Respec Freelancera.
Zapasy mają limit, ale nie powinno to być ciężarem.

Inne cechy gry.

Mogą wdrażać kosmetyczne animacje bezczynności, które możesz zmienić.
Żadnego seksu ani nagości w Anthem.
Nie ma koła dialogowego, ale istnieją opcje dialogowe.
Haluk to mechanik, który utrzymuje działanie Stridera, ale ma też długą historię powiązana z graczem.
Jest wesoły - czasami jest zły.
Halukowi głos podkłada Nick E.Tarabay.
Owen to Cypher - termin dla kogoś, kto zapewnia informacje i wsparcie dla Freelancerów w terenie.
Jest szczęśliwy, mogąc pomóc w tej roli, ale Owen także chce dostać się do jego własnego Javelin i pomóc.
Faye, który ma osobiste połączenie z jednym z głównych wątków z krytycznej ścieżki.
Jest twoim najstarszym przyjacielem, z którym masz dużo historii.
Romanse: "Nie ma romansów.
Niektóre z rzeczy, które zrobiliśmy z Mass Effect - w szczególności z Cytadeli DLC - było wiele momentów przyjaźni.
Ty i Garrus siedzicie, strzelając - tego rodzaju rzeczy, chcemy się w to wesprzeć.
Romantyczne rzeczy, odsuwamy się od tego dla Anthem.
"W niektórych związkach jest jednak zalotna jakość.
Przyszłe romanse: Po otwarciu drzwi nie są zamknięte.
Sztuczna Inteligencja NPC nie będą ci towarzyszyć w misjach.
Są bardziej jak doradcy z DA: I.
"W Tarsis mamy NPC-dawców", mówi Gamble.
- Nazywają się Agenci, a ci agenci dają ci misje.
Rodzaj misji, którą przekaże Ci agent, opiera się na pewnym typie kontekstu.
Niektóre dadzą ci kontekst na temat Blizny, inne dadzą ci kontekst na temat Sentineli .
Podczas gdy od czasu do czasu widzisz i współdziałasz z Javelins NPC na świecie, nie jest to typowe zjawisko.
Jednak twoi Cypherzy i inni NPC będą rozmawiać z tobą podczas misji.
Więc tak, by przekomarzać się, nie dla NPC z tobą.
Brak osób współdziałających z AI: natura przemieszczania się i pionowość poziomów powoduje, że jest to niemożliwe z naszych umiejętności ATM.
Każdy gracz otrzymuje dostosowane reakcje NPC do swoich wyborów SP, nawet we wspólnym świecie.
Tak więc reakcja gracza A z NPC może być wroga, ale dla gracza B może być przyjazny, w tej misji.
Misja ma tę samą strukturę, ale smak wokół niej będzie inny w zależności od dokonanych wyborów.
Ze względu na Twoje wybory SP "rozmowa radiowa" może być różna dla różnych graczy w tym samym momencie tej samej misji.
Tradycyjnie w grach BW nie zawsze będziesz w zgodzie z twoją załogą.
Istnieje możliwość konfliktu.
BioWare wykorzysta zupełnie nową obsadę aktorów głosowych dla Anthem.
Więc nie ma powracających VA z poprzednich gier.

Wrogowie

Typy wrogów:
Są 3 główne wrogie frakcje, które znamy do tej pory: Dominium, Scar i Wyjęci spod prawa.
Dominium: Twoim głównym wrogiem w historii będzie Dominium, ludzki naród, który chce podporządkować sobie innych ludzi.
Dominium wierzy, że może kontrolować narzędzia Czeladników i naginać je do własnych celów.
Dominium to pradawny wróg o tajemnicy z przeszłości i posiadający własne Javelins.
Dominium to dość agresywny podbój z północy.
Obszar, w którym grasz Anthem, jest oczywiście częścią większego świata.
A Dominium próbowało to rozgryźć przez bardzo długi czas.

Są bardzo dominujący - ich nazwa to Dominium! - Dominium jest okropne, zwłaszcza ich przywódca.
Scar: Nieautochtoniczny inwazyjny wyścig, który szuka technologii Poszukiwacza.
Duży, ciężki Scar z tarczą ma zbiorniki paliwa przymocowane do jej ramienia i pleców, które możesz wysadzić, powodując dodatkowe obrażenia (może to również spowodować uszkodzenie pobliskich towarzyszy).
Jest też jednostka z ciężkim LMG, która może unosić się w powietrzu, możesz zniszczyć plecak odrzutowy, aby go strącić z powietrza.
Wyjęci spod prawa: kolejna frakcja jeszcze nieokreślona.
Ambiente mogą zostać zaatakowane, ale stada mogą walczyć.
"Trash Moby" to nie gąbki kulkowe - są one dostępne, abyś mógł się łatwo toczyć i czuć moc.
Jednak Elity i Bossowie zdecydowanie mają więcej zdrowia.
Tyrani Swarm widziany na końcu zwiastuna E3 ma możliwość korzystania z Freelancerów internetowych, a jeśli nie jest zablokowany lub unikany, zostaniesz uwięziony, wymagając od gracza, aby Cię uwolnił.
Jest to również wieloetapowa bitwa ze zwykłymi dodatkami.
Są wrogowie, którzy mogą cię unieruchomić lub wytrącić z powietrza.

Co na początek:

Exosuity Javelin: Zaczynasz z Rangerem, który jest typem Javelin z solidnymi, wszechstronnymi możliwościami.
Odchodzą od sztywniejszych ról występujących w MMO (czołgi itp.).
Chcą, aby Javelin były nieco elastyczne, aby mogły dostosować się do różnych stylów gry.
Jako przykład wykorzystano bardziej pochyłą DPS Colossus.
Choć może to zmienić post-launch na podstawie opinii graczy.
Oprócz zindywidualizowanych ataków w zwarciu, defensywnych manewrów i ostatecznych ataków, każdy kolor może wyposażyć dwie bronie wraz z dwoma narzędziami - kategorię zawierającą różnorodne narzędzia, takie jak materiały wybuchowe, wybuchy energetyczne i wiele innych.
Nie można jednak po prostu mieszać i łączyć, ponieważ Javeliny mają dostęp do różnych arsenałów, które podkreślają ich naturalne zdolności.
Będąc w Javelin, Freelancer zobaczy siebie w widoku trzeciej osoby.
Jest w tym fikcyjna (jak dotąd nie objawiona) przyczyna.
Możesz posiadać tylko jednego z każdego Javelin.
Możesz je przekonfigurować dowolnie w centrum.
Zaczynasz z Rangerem, który jest typem Javelin z solidnymi, wszechstronnymi możliwościami.
Ranger ma miejsce na nadgarstku dla różnych rakiet (np. Obrażenia proste lub takie, które oświetlają wrogów w ogniu).
Ranger może dwukrotnie skakać i śmigać.
Ranger może zawisnąć tylko przez krótki czas.
[NEW] Granaty są dostępne wyłącznie dla Rangera, pomimo tego, co widzieliście w trainers.
The Storm Javelin jest prawie jak Magic User, używając Anthem Kreacji, który jest energią na świecie.
Dwie bronie specjalnie wspomniane w Burzy Javelin - Błyskawice i Lodowe Odłamki.
Chociaż wiemy, że mają też inne żywioły elementarne.
Zawieszony w Storm Javelin różni się od innych kombinezonem, może skakać ponownie.
Nie generuje ciepła.
W tej chwili nie ma ograniczeń co do skoków.
Podczas zawisu nie generuje ciepła, ciągły lot może przegrzać jego rdzeń mocy.
Podpowiedzi o technologii Cloaking.
Otrzymasz Storm Javelin na mniej więcej 5 poziomie.
Zostało zasugerowane, że Burza może dzierżyć Miecze.
Burza może się teleportować.
Oszczep Interceptor jest bardzo szybki i zwinny.
Podpowiedzi o technologii Cloaking.
Zostało zasugerowane, że Interceptor może dzierżyć Miecze.
Kolos może używać uzbrojonych ciężkich broni, aby latać, ale nie broni na ramieniu.
Colossus ma ruchomy ekran i skok oparty na sterowniku.
Colossus może używać swoje tarcze zarówno do ataku, jak i obrony.
Odblokowywanie Javelins: podczas drogi krytycznej zdobędziesz trzy kolejne Javelins.
Ciężko opancerzony Kolos, elementarnie zasilany Storm i Interceptor (think Rogue) .
Kolejność, w której odblokujesz 3 inne Javeliny, zostanie ustalona na podstawie kolejności wykonywania niektórych misji.
Zajmie mniej niż jedną czwartą gry, aby odblokować wszystkie Javelins.
Na Javelins nie ma różnic płci.
Ponieważ: różnice były ledwo zauważalne.
W erze prześladowań zmiana płci oznacza także umożliwienie graczom wyboru garnituru, jeśli zechcą.
To była nieplanowana praca.
Nie będziesz w stanie dostosować wysokości, ciężaru itp. javelina.
Będą premie. Ustaw bonusy, jak sugeruje nazwa, oferują graczowi, który udaje się zdobyć i wyposażyć każdy element wyposażenia z jednego zestawu, w pewien sposób, tworząc zachętę do grindowania dla konkretnego łupu.

Podstawowe typy broni:

Pistolety, karabiny szturmowe, strzelby, granatniki i minigany.
W grze są karabiny snajperskie na razie.
Nadal jest ustalane, czy można go wyważyć w grze.
Niektóre typy broni mogą być używane przez różne Javelins.
Lżejsze kombinezony mogą używać pistoletów, jednak Kolos nie może tego zrobić.
Ale wszyscy inni nie mogą używać Miniguna, którego używa Colossus.
Każdy Javelin ma różne gniazda uzbrojenia, które są unikalne dla tego Javelina.
W przypadku niektórych broni przejdziesz do widoku pierwszej osoby, aby spojrzeć na celownik broni podczas celowania.
Każda klasa Javelin ma swój specyficzny Ultimate Attack.
I nie będzie żadnych opcji, aby to zmienić, przynajmniej na starcie.
Nie będziesz w stanie ulepszyć broni niskiego poziomu w wysokopoziomowe.
Możesz przeładować podczas unoszenia.
[NEW] W Anthem będą działki ze Scopesami.
Twoje Javelins nie mogą zostać uszkodzone w taki sposób, w którym będziesz musiał wrócić do bazy, aby ją naprawić (jak w niektórych innych grach).
Javelins mają Regenerującą Tarczę (przynajmniej łowca), która musi zostać zniszczona, zanim Twój Javelin poniesie prawdziwe obrażenia (które się nie regenerują).
Wspomnieliśmy, że Aury mają zdolności, które nie są zwykłymi obrażeniami.
Twoje plecaki odrzutowe wytwarzają ciepło i będziesz musiał wylądować, albo znaleźć inny sposób na ich ochłodzenie (np.Latanie przez wodospady, pod wodą, lot po powierzchni wody, potencjalnie burze deszczowe, itp.).
Ciepło Jetpacka zwiększa się szybciej,jak lecisz bardziej stromo.
Wzrasta o wiele wolniej, jeśli zanurkujesz.
Ponadto szybciej się schładzają, jeśli ich nie przegrzałeś.
Mechanika taka umożliwia bardziej doświadczonym graczom wydłużenie czasu lotu, od ktoś nowego w grze.
Udoskonalanie swoich Javelins to nie jedyny sposób, w jaki stajesz się silniejszy.
Twój pilot również zyskuje umiejętności, które odnoszą się powszechnie do każdego Javelins, którego używasz.
Na przykład strumienie wspomagające na twoich Javelins przegrzewają się w sposób ciągły, ale inwestując w pewną umiejętność pilota, możesz wydłużyć czas, w którym możesz pozostać w powietrzu we wszystkich kombinezonach.
Różne Javelins mają różne stopniu doprowadzają do przegrzania plecaków odrzutowych.
Prawdopodobnie pojawi się więcej Javelins w przyszłości.
W czasie deszczu Javeliny mogą latać dłużej, być może w nieskończoność.
Opakowania odrzutowe mogą być również chłodzone przez obrażenia od lodu .
> ale nadal są obrażenia.
Możesz wyłączyć Jetpack w połowie lotu.
Tłumaczenie na podstawie forum zagranicznego