Informacje
Każda osoba korzystająca z naszego serwera Team Speak 3 akceptuje regulamin panujący na nim.
By otrzymać rangę lub własny kanał wejdź na kanał "Rangi i kanały".
Regulamin serwera TS3 może w każdej chwili ulec zmianie.
Nie ponosimy odpowiedzialność za przerwy w działaniu serwera. Jeżeli jednak będziemy wiedzieć o takowych przerwach, poinformuje o tym na forum.
Zakaz kopiowania regulaminu i używania go bez zgody jego twórcy.
§ Kanały prywatne $
Kanały prywatne mogą posiadać maksymalnie dwa podkanały.
Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie jeden kanał prywatny.
Nazwa kanału nie może zawierać wulgaryzmów, treści rasistowskich, obraźliwych. Grozi to usunięciem kanału i zbanowaniem jego właściciela.
Osoba korzystająca z kanałów prywatnych jest zobowiązana do przestrzegania regulaminu serwera Team Speak 3.
Za atmosferę na kanale odpowiada jego właściciel, a nie admin serwera Team Speak 3.
Każdy kanał nie posiadający hasła, staje się kanałem publicznym.
§ Kanały publiczne $
Zakaz nagrywania rozmów na kanałach publicznych bez zgody osób, które na nim przesiadują. Nie tyczy się to kanałów, które posiadają zgodę na nagrywanie w opisie.
Łamanie zasad regulamin na kanałach publicznych skutkuje interwencją admina i wyrzuceniem danej osoby z kanału.
Kanały publiczne są przeznaczone dla osób korzystających z serwera Team Speak 3. Głównie dla osób nie posiadających własnych kanałów.
§ Zasady ogólne $
Na serwerze staramy się pisać zgodnie z zasadami zachowania poprawnej polszczyzny, w sposób zrozumiały dla osób przebywających na serwerze. Można pomijać polskie ogonki.
Administrator ma prawo wyrzucić bota danego użytkownika gdy ten blokuje slota.
Zabronione jest:
używania awatarów zawierających treści erotyczne, wulgarne, rasistowskie, nazistowskie, nieetyczne bądź obraźliwe.
reklamowanie innych serwerów głosowych, serwerów gier, stron internetowych, for, itd.
nagminne zmienianie nazw użytkownika.
używanie tagów przed nazwą użytkownika, zwłaszcza tych zarezerwowanych dla grup.
podszywanie się pod kogoś, posiadanie takiej samej nazwy użytkownika w celu żartu.
wysyłanie w wiadomościach linków przekierowujących na niebezpieczne strony lub aplikacje.
używanie czatu ogólnego. Nie tyczy się właściciela serwera.
spamowanie poke'ami bądź whisper'ami.
posiadanie multikonta (kont z tym samym IP) stworzonego na innym UID, oraz wchodzenie na aktywnym banie
podszywanie się pod admina.
ustawianie sobie dziwnych prefiksów bądź przedrostków, które są używane przy danej grupie rang.
reklamowanie naszego TS na innych temu podobnych oraz wypowiadanie się w imieniu administracji.
Zakaz używania nicków o czcionkach innych niż EN lub PL
Na przykład: Є я ё ђ ѓ єѕ ї ј α в c ∂α в ¢ ∂ є f g н ι נ к ℓ м и σ υρ я ѕ т ó ω у z ź ż°ஐ © ● ·. · ◦ εïз ♥ ღ ♂ ♀ ๑ ◊ ▒ ♠ ♣ →← ∞≈ ¤ ♪ •ิ . • ® ™ † » ૪૪૪◊ ♥ ╠ ═ ╝▫■ □ ۩ ۞ ๑ » « ૪ஐ † εïз
oraz wyrazów
Bot, Admin i pochodnych tego wyrazu
§ Administracja $
Właściciel (Server Admin) ma prawo do odebrania rangi adminowi bądź innemu użytkownikowi TS3 bez podania powodu.
Właściciel (Server Admin) ma prawo wyrzucić lub zbanować użytkownika na serwerze.
Decyzja właściciela (Server Admin) jest niepodważalna, nie ma od niej odwołania.
Administrator jest zobowiązany do wypełniania swoich obowiązków na serwerze i musi być na bieżąco z zasadami panującymi na serwerze.
Administrator musi znać regulamin i go przestrzegać. Powinien świecić przykładem, być osobą kulturalną, pomocną, opanowaną, zrównoważoną, obiektywną w podejmowanych działaniach.
Administrator nie jest zobowiązany do tłumaczenia się z każdego działania, chyba że wymaga od niego tego właściciel.
Zadaniem administratora jest czuwaniem nad bezpieczeństwem użytkownikó.
Administrator ma prawo wyrzucić lub zbanować użytkownika gdy łamie on regulamin.
Uprasza się adminów o nie pilnowanie ilości grup serwera max 10 na gracza
Administrator jest zobowiązany do podania jasnego i konkretnego powodu podczas wyrzucenia gracza z serwera.